'S Werelds best presterende werkplekken

In 2018 beoordeelde Leesman de werkervaring op het werk van 151.770 werknemers op 971 werkplekken over de hele wereld, en versterkte verder wat al de grootste beschikbare hoeveelheid vergelijkende gegevens over effectiviteit op de werkplek was.

De bevindingen laten een enorme diversiteit zien in de operationele effectiviteit van de werkomgeving van werknemers, en onthullen de soms schrille verschillen tussen wat werkgevers leveren en wat werknemers nodig hebben. Ze laten ook zien dat een groot aantal organisaties simpelweg niet krijgen wat ze kunnen van hun werkplek. In te veel ruimtes worden routinematig kansen over het hoofd gezien en de giftige gevolgen voor werknemers van een slechte fysieke en virtuele infrastructuur worden schromelijk onderschat. Maar een elitegroep werkgevers verzet zich tegen deze trend door individuele werkplekken te leveren die de ervaring van werknemers op briljante wijze ondersteunen. Sommige van deze ruimtes, die voldoen aan strenge kwalificatiecriteria, worden bekroond met onze felbegeerde Leesman + -certificering.

Wat is ruimte als service?

Inzicht in wat de werkplekken die kenmerkend voor Leesman + zijn onderscheidend maken en hoe ze verschillen van de overgrote meerderheid van zakelijke werkplekken, blijft een belangrijk aandachtspunt voor het Leesman-team. In 2018 kregen 13 organisaties de Leesman + -certificering op 28 werkplekken en hun uitstekende prestaties worden onderzocht en gevierd in een nieuw onderzoeksrapport.

Nu commentatoren op de werkvloer erkennen dat werknemerservaring de springplank is naar medewerkersbetrokkenheid, is het geen verrassing dat deze 13 organisaties nog steeds niet bekend zijn met de wereldwijde gemiddelde werkplekken op gebieden als werknemersvertrouwen en de werkplek als een aangename plek om te zijn. Deze werkplekken zijn waardevolle troeven bij de ontwikkeling en prestaties van organisaties.

De strategieën achter 's werelds beste werkplek verschillen tussen regio's, sector en natuurlijk werknemersfuncties, maar er zijn overeenkomsten in wat deze organisaties doen en hoe zij de evenwichtsoefening van' werk 'benaderen, niet alleen wat u doet, maar ook een plaats waar je eigenlijk wilt zijn.

One Size Doesn’t Fit All

Met de focus op zo veel mogelijk kosten uit vastgoed te drukken, zijn organisaties zich gaan richten op rationalisatie en verdichting als legitieme vastgoedinterventies. Maar vermindert het verkleinen van de vierkante meters van beschikbare werkruimte met een negatief effect op de kwaliteit van werkplekken, het vermogen om een ​​ondersteunende omgeving te bieden en de ervaring die werknemers in het algemeen hebben? Uit het laatste onderzoek van Leesman blijkt dat de werkplekken met de beste werknemerservaringscores ter wereld (Leesman + spaces) aanzienlijk variëren in zowel grootte als dichtheid.

Het open ruimte debat
Kantoren worden nu in toenemende mate gedemoniseerd in de reguliere pers. De meest voorkomende beschuldigingen zijn dat open ontwerpen mensen afleiden, degenen die privacy waarderen frustreren en de stress op het werk verhogen. En toch schetst het onderzoek van Leesman een heel ander beeld. Van de 28 Leesman + -werkplekken over de hele wereld heeft slechts twee procent een privékantoor. Dit spreekt uiteraard over de groeiende populariteit van open planontwerp voor veel van 's werelds grootste bedrijven, maar het toont ook aan dat de ire gericht tegen open kantoren misleidend is.

Hou het groen
Kan een milieucertificaat de werknemerservaring verbeteren? Het lijkt erop dat het kan. Leesman laat zien dat organisaties die hebben gewerkt om de groene reputatie van hun werkomgeving te verbeteren, ook de trots van medewerkers genereren en opleven. Hoewel dit een onbedoeld gevolg zou kunnen zijn, benadrukt het een groeiend geloof in het bedrijfsleven dat de huidige werknemers willen werken voor organisaties die hun ethische verantwoordelijkheden serieus nemen en klaar staan ​​om een ​​verschil te maken.

Verscheidenheid en personalisatie

Mensen geven de voorkeur aan variatie op hun werkplek. Veel van de Leesman + -werkplekken die hoog scoren, beschikken over werkgebieden die geschikt zijn voor allerlei soorten taken. Het onderzoek van Leesman suggereert dat grotere variëteit ten koste gaat van personalisatie. Dus, om een ​​breder scala aan werkplekontwerpen beter te beheren, ontkennen organisaties hun werknemers de mogelijkheid om de ruimte te personaliseren?

'S Werelds best presterende werkplekken

In 2018 beoordeelde Leesman de werkervaring op het werk van 151.770 werknemers op 971 werkplekken over de hele wereld, en versterkte verder wat al de grootste beschikbare hoeveelheid vergelijkende gegevens over effectiviteit op de werkplek was. De bevindingen laten een enorme diversiteit zien in de operationele effectiviteit van de werkomgeving van werknemers, en onthullen de soms schrille verschillen tussen wat werkgevers leveren en wat werknemers nodig hebben. Ze laten ook zien dat een groot aantal organisaties simpelweg niet krijgen wat ze kunnen van hun werkplek. In te veel ruimtes worden routinematig kansen over het hoofd gezien en de giftige gevolgen voor werknemers van een slechte fysieke en virtuele infrastructuur worden schromelijk onderschat. Maar een elitegroep werkgevers verzet zich tegen deze trend door individuele werkplekken te leveren die de ervaring van werknemers op briljante wijze ondersteunen. Sommige van deze ruimtes, die voldoen aan strenge kwalificatiecriteria, worden bekroond met onze felbegeerde Leesman + -certificering.



Wat is ruimte als service?

Inzicht in wat de werkplekken die kenmerkend voor Leesman + zijn onderscheidend maken en hoe ze verschillen van de overgrote meerderheid van zakelijke werkplekken, blijft een belangrijk aandachtspunt voor het Leesman-team. In 2018 kregen 13 organisaties de Leesman + -certificering op 28 werkplekken en hun uitstekende prestaties worden onderzocht en gevierd in een nieuw onderzoeksrapport.

Nu commentatoren op de werkvloer erkennen dat werknemerservaring de springplank is naar medewerkersbetrokkenheid, is het geen verrassing dat deze 13 organisaties nog steeds niet bekend zijn met de wereldwijde gemiddelde werkplekken op gebieden als werknemersvertrouwen en de werkplek als een aangename plek om te zijn. Deze werkplekken zijn waardevolle troeven bij de ontwikkeling en prestaties van organisaties.

De strategieën achter 's werelds beste werkplek verschillen tussen regio's, sector en natuurlijk werknemersfuncties, maar er zijn overeenkomsten in wat deze organisaties doen en hoe zij de evenwichtsoefening van' werk 'benaderen, niet alleen wat u doet, maar ook een plaats waar je eigenlijk wilt zijn.



One Size Doesn’t Fit All

Met de focus op zo veel mogelijk kosten uit vastgoed te drukken, zijn organisaties zich gaan richten op rationalisatie en verdichting als legitieme vastgoedinterventies. Maar vermindert het verkleinen van de vierkante meters van beschikbare werkruimte met een negatief effect op de kwaliteit van werkplekken, het vermogen om een ​​ondersteunende omgeving te bieden en de ervaring die werknemers in het algemeen hebben? Uit het laatste onderzoek van Leesman blijkt dat de werkplekken met de beste werknemerservaringscores ter wereld (Leesman + spaces) aanzienlijk variëren in zowel grootte als dichtheid.

Het open ruimte debat
Kantoren worden nu in toenemende mate gedemoniseerd in de reguliere pers. De meest voorkomende beschuldigingen zijn dat open ontwerpen mensen afleiden, degenen die privacy waarderen frustreren en de stress op het werk verhogen. En toch schetst het onderzoek van Leesman een heel ander beeld. Van de 28 Leesman + -werkplekken over de hele wereld heeft slechts twee procent een privékantoor. Dit spreekt uiteraard over de groeiende populariteit van open planontwerp voor veel van 's werelds grootste bedrijven, maar het toont ook aan dat de ire gericht tegen open kantoren misleidend is.

Hou het groen
Kan een milieucertificaat de werknemerservaring verbeteren? Het lijkt erop dat het kan. Leesman laat zien dat organisaties die hebben gewerkt om de groene reputatie van hun werkomgeving te verbeteren, ook de trots van medewerkers genereren en opleven. Hoewel dit een onbedoeld gevolg zou kunnen zijn, benadrukt het een groeiend geloof in het bedrijfsleven dat de huidige werknemers willen werken voor organisaties die hun ethische verantwoordelijkheden serieus nemen en klaar staan ​​om een ​​verschil te maken.



Verscheidenheid en personalisatie

Mensen geven de voorkeur aan variatie op hun werkplek. Veel van de Leesman + -werkplekken die hoog scoren, beschikken over werkgebieden die geschikt zijn voor allerlei soorten taken. Het onderzoek van Leesman suggereert dat grotere variëteit ten koste gaat van personalisatie. Dus, om een ​​breder scala aan werkplekontwerpen beter te beheren, ontkennen organisaties hun werknemers de mogelijkheid om de ruimte te personaliseren?

Folder (PDF)
× Kan ik u helpen op WhatsApp?